Sony ser ud til at være klar til at starte markedsføringen af den kommende konsol, PlayStation 5. I den første regulære reklame kommer Sony med en række funktioner. Vi må dog stadig se langt efter nye spiltitler eller den sagnomspundne pris.

I stedet har Sony valgt at holde fokus på tre nye funktioner: 3D audio, samt den nye controllers haptiske feedback og adaptive trigger-taster.

Læs også: PlayStation 5 Vs. Xbox Series X – Hvilken skal du vælge?

Sonys salgstale for PlayStation 5 går på, at konsollen tillader spillere at “føle mere”. Dertil kommer spil, der lader spillere “se med lyd”. Det lader til at være et stort sats på den flygtige, fordybende spiloplevelse, der angiveligt kommer med næste generations spil. Det er en salgstale, vi har hørt fra Sony i flere måneder.

Til PlayStation 5-arrangementet tilbage i juni fokuserede Sony meget på lyden i den kommende konsol. Og under det stadigt eneste “handfs-on-arrangement” var fokus primært på den nye DualSense-controller.

PlayStation 5-reklame uden pris

Reklamen er designet til at PlayStation-spiller kan “se den nye konsols funktioner komme til live gennem en ung kvindes øjne og bevægelser,” udtaler Mary Yee, chef for global marketing hos Sony Interactive Entertainment.

”Vi er meget glade for disse funktioner og vi kan ikke vente på, at I alle bliver mere fordybet i en verden af ​​spil med PS5-konsollen og DualSense trådløs controller i egne hænder.”

– Mary Yee, chef for global marketing hos Sony Interactive Entertainment.

Sony er tydeligvis super spændte på den kommende konsol. Men det, de fleste nok helst ser fra en kommende reklame, er pris og tilgængelighed på PlayStation 5. Det tætteste vi endnu kommer på en pris, er et læk fra Amazon France, hvor prisen på den kommende konsol heldigvis ikke er så slem.

Du kan altid holde dig opdateret på nyheder om PlayStation 5 her på Tech Tossen eller på den officielle hjemmeside.

Tidligere artikelVær blandt de første til at spille Madden 21
Næste artikelActivision offentliggør nyt Call of Duty Black Ops: Cold War
Robin Eggert
Robin har flere års erfaring fra forskellige danske og internationale tech-medier. I første omgang var ekspertområderne mobiltelefoner, hovedtelefoner og elektronik, der falder ind under transportabel forbrugerelektronik. I dag har Robin blandt andet kastet sin kærlighed over gaming, men følger i bund og grund al forbrugerelektronik - fra smartphones og tablets til el-løbehjul og smart-home-gardiner.
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments